torsdag 2 juni 2011

Hjälpreda i trädgården

Idag har det varit fint väder och jag har passat på att rensa rabatter och plantera lite. Jag har haft en liten Vilja som har tyckt att det var kul. Hon skulle bara vara ivägen när jag skulle kratta ogräs. Det var väldigt roligt att ta ogrästuvorna och leka med. Jag fick väl till slut klart det jag skulle göra. Hade planterat lite jordgubbsplantor och där lekte Trym och Vilja sedan. Hur kul var det?





Vilja med ogräset

Trym börjar bli stilig

Bus på alla hundar

Ikväll smet Ayla efter att ha hoppat över kompostgallret vi har som grind. Sambon fick springa en bit men kunde få stopp på henne. Bara någon stund efter så smet hon ut via andra grinden. Jag skrek på henne och hon kom faktiskt. Så bra då, lite satt det där efter våra träningar varje måndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar