måndag 17 oktober 2011

Vovvarna har tränat

Ikväll var det hundträning igen. Nu hade vi inte varit på 2 måndagar pga jakten. Vilja fick börja men hon fungerade inte alls. Hon var mer intresserad av alla lukter som kom från fältet där säkert rådjur stod. Men man får vara envisare än en tax. Trym fick en stund med och han är lite duktigare faktiskt.
Ayla var ju med och hon fick en stund med lite inkallnngsövningar vilket hon gjorde bra.
Bilderna blev suddiga av någon anledning ikväll



Ett troget gäng som kommer med sina hundar



Vår hundinstruktör för kvällen med sin vovve

                                                               

1 kommentar:

  1. Roligt med hundträning i grupp. Najo har alltid varit så lydig och lättlärd, men nu när jaktlusten tänts så blir det ibland riktigt svårt att nå fram...men som du säjer man får vara envisare än dem :)

    ps Jag tänkte lägga mej som följare, men jag hittade ingen sån här...jag har bytt bloggmall på prov och då kan jag inte se när ni andra uppdaterar om jag inte följer en blogg...ds

    Ha det så bra!

    SvaraRadera