tisdag 29 november 2011

Höstbär/vinterbär

Det är fortfarande höst känns det som även att vi har december denna vecka. Jag är så glad att der förutspås ingen kyla och snö ännu. Med tanke på hur förra årets jaktsäsong blev så känns det otroligt bra. Ayla kommer säkert att kunna startas på drevprov snart. Vilja och Trym kommer att startas på spår när de fyllt 9 mån den 11 december.

Kom förbi lite höstbär eller blomstänger på olika ställen idag vilket jag inte kunde låta bli att fotografera.





6 kommentarer:

  1. Lykke til med jaktprovet med Tyra:)

    SvaraRadera
  2. Vilka fina bilder. Jag maste beratta for mina hundar om hur valtranade dina ar. Inte sa har.

    SvaraRadera
  3. Jättefina bilder, de röda nyponen ser så härligt knalliga ut :)

    SvaraRadera
  4. Fina bilder!! Skulle vilja plocka nyponen och göra nåt jularrangemang av det. Ha en fin dag. Själv är jag i bagarstugan (=

    SvaraRadera
  5. Vad tråkigt att höra om King. Fina bilder!Vad heter bären på den översta bilden? Såg sådana på Öster Malma och hade aldrig sett såna förut. Nyponen ser riktigt goda ut!

    SvaraRadera
  6. Beautiful red colors! The first photo I have never seen a flower like that! Interesting! :)

    SvaraRadera