torsdag 29 september 2011

En dag kvar!!!!

Nu är det snart lördag!!! Ja, alla vet ju vad som är på gång.
Gick en långpromenad med vovvarna och såg mycket rådjur. Men som vanligt, det går ju inte att fotografera. Nu skall jag köpa ett teleojektiv. Försökte smyga på vattnet där massa änder hade hittat en oas. Band upp vovvarna en bit ifrån men de förde ju ett herrans liv. Men lite bilder blev det.
                                                                              


En vit and fanns bland alla gräsänder




Här lyfter alla

Tog en runda utan hundar och bara kamera. Jag krockade nästan med ett rådjur, ett smaldjur. Hon hoppade iväg och jag smög efter. Kom faktiskt inpå henne på bara 10 m. Hon stod alldeles stilla och jag fotograferade. Det var lite halvmörkt men kameran gjorde sitt....men.....alla bilder blev suddiga!!! Nu när jag var så nära och inte hade behov av teleobjektiv så blev det tok ändå. Hoppas det blir fler chanser.









                                                                                                                                                       


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar