måndag 7 mars 2011

Saknar Nova

Vad man saknar henne.....tårarna kommer då och då, när som. Nu var hon ju inte klar att hämta som vi tänkt igår. Det hade varit skönt och få det överstökat. Imorse var det så konstigt då jag alltid morgonmyser med alla hundarna med en kopp kaffe. Nova satt alltid och tittade på mig om jag ev skulle ge henne något. Idag var det ingen Nova som buffade på mig och ville ha något.
Tyra verkar må bra. Hon ser dock bra rund ut men inte så jätterund som man sett andra taxar. En del borde ha en skateboard under magen till slut. Det skall bli spännande i veckan. Imorgon kommer "barnmorskan" från Norge. En väninna och en van uppfödare kommer och stöttar det hela. Tyras mamma är från hennes uppfödning så hon är ju lite mån om att det skall gå bra. Så det får inte komma några valpar imorgon före kl 17.

Nu har vovvarna lagt sig för ikväll och dags för mig med. Hade lite bilder men strul med nedladdningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar